مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 10:552021-03-08اجتماعي

راه اندازی 81 مرکز «مثبت زندگی» در گیلان


مدیرکل بهزیستی گیلان، از راه اندازی 50 مرکز مثبت زندگی در مناطق شهری و 31 مرکز در مناطق روستایی و حاشیه ای استان خبر داد و گفت: برای 325 دانش آموخته نیز اشتغال ایجاد شد.

- ایسنا/گیلان مدیرکل بهزیستی گیلان، از راه اندازی 50 مرکز مثبت زندگی در مناطق شهری و 31 مرکز در مناطق روستایی و حاشیه ای استان خبر داد و گفت: برای 325 دانش آموخته نیز اشتغال ایجاد شد.

حسین نحوی نژاد در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به افتتاح 81 مرکز مثبت زندگی استان گیلان با دستور رییس جمهور از طریق ویدئوکنفرانس، اظهار کرد: این مراکز در 50 منطقه شهری و 31 منطقه روستایی و حاشیه ای استان واقع شده است.

وی با بیان اینکه برای ارائه خدمت به گروه های هدف 33 هزار و 193 پرونده میان مراکز مثبت زندگی استان توزیع شده است، گفت: با افتتاح این مراکز برای 325 نفر از دانش آموختگان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد شغل ایجاد کردیم.

مدیرکل بهزیستی گیلان، مرکز خدمات بهزیستی مثبت زندگی را مرکزی غیر دولتی دانست که براساس بند 4 ماده 26 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت پس از کسب پروانه فعالیت، مجموعه ای از خدمات سطح یک سازمان بهزیستی را در بستر فناوری اطلاعات و در راستای بهتر زیستن آحاد جامعه ارائه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 81 مرکز «مثبت زندگی» در گیلان

راه اندازی 81 مرکز «مثبت زندگی» در گیلان